.

Faaliyetler - 2022 Yılı

  • Üniversitemiz birimlerinde İlk Yardım Yönetmeliğinin 19. Maddesi gereğince; İlk Yardımcı Belgesi bulunan personel görevlendirilmesi zorunlu olması nedeni ile Birimlerimize 6331 sayılı Kanunu 26. Maddesi gereği idari para cezası uygulanmaması için asgari sayıda personelin İlk Yardım Eğitimi ve OED (Otomatik Eksternal Defibrilatörü) eğitimi alınması gerekmektedir. İlk Yardım Eğitimi ve OED (Otomatik Eksternal Defibrilatörü) eğitimine katılacak olan personelimize, Strateji İş birliği Proje Danışmanlık Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü tarafından ücretli olarak eğitim verilebilmesi ve Eğitim ücretinin Üniversitemiz İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı tarafından karşılanması için karar alındı 22/02/2022 (Ek-1)
  • İlk Yardım Eğitimi ve OED (Otomatik Eksternal Defibrilatörü) eğitimi için “Strateji İşbirliği ve Porje Danışmanlık Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü tarafından personellerimize 21-22-24-25 Mart 31 Mart-1 Nisan 2022 tarihleri arasında İlk Yardım Eğitimi ve OED (Otomatik Eksternal Defibrilatörü) eğitimi planlandı ve eğitim ücretinin Üniversitemiz İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı tarafından ödenebilmesi için yazı ile bildirildi. 07/03/2022 (Ek-2, Ek-2a)
  • Birimlerimizde İlk Yardımcı Sertifikası Eğitiminin ücretli olması nedeniyle birimlerimiz Ek-1 de yer alan sayıda eğitim alacak personellerimiz için Ek-2 de yer alan birimlerimize dağıtılan kurs programına göre katılım sağlayacak şekilde görevlendirme yapmaları ve (Ek-1 de belirtilen sayı harici eğitim alacak personel talebi olması durumunda Ek-3 te yer alan tablo doldurulacaktır.) ve 02 Mart 2022 tarihine kadar isg@mehmetakif.edu.tr adresine gönderilmesi ve program çerçevesinde verilecek olan eğitimlere ilgili personellerimizin katılımının sağlanması hususunda titizlik gösterilmesi için birimlere yazı yazıldı. 25/02/2022 (Ek-3)
  • Çalışanların İş Sağlığı ve Güvenliği Eğitimlerinin Usul ve Esasları Hakkında Yönetmeliğin 11 inci maddesi (c) bendi gereğince; Çok tehlikeli sınıfta yer alan işyerleri için en az on altı saat eğitim alması gerektiği zorunluluğunun bahsedilmesi nedeniyle, Stratejik İşbirliği Proje Danışmanlık Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü tarafından bir eğitim videosu hazırlanması ve İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı tarafından satın alınabilmesi için karar alındı. 14/03/2022 (Ek-4, Ek-4a)
  • Üniversitemiz birimlerinde, 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu kapsamında ve İş Yerlerinde Acil Durum Ekipleri Hakkındaki Yönetmeliğin 11. maddesi 1. fıkrası (a), (b) ve (c) bentleri gereğince; İlk Yardım Yönetmeliği gereği ilkyardımcı belgesine sahip personelimiz biriminde karşılaşılabilecek acil durumlarda ulaşılabilmesi ve tanınırlıklarının artırılabilmesi amacıyla, Söndürme Eğitimi, Kurtarma Eğitimi ve Koruma Eğitimi verilen personelimiz ile Acil durum ekiplerinde yer alan adı, soyadı, unvanı, ve iletişim bilgileri içeren tablonun, Birimlerimizde Dekan Yardımcıları/Müdür Yardımcıları/Birim Sekreterleri/Daire Başkanları odaları ile dairelerde İLAN PANOLARI ve YANGIN PANOLARI' nın görüş seviyesine uygun yükseklikte asılması ve bir nüshasının isg@mehmetakif.edu.tr adresine gönderilmesi için birimlere yazı ile bildirildi. 20/04/2022 (Ek-5)
  • Üniversitemiz birimlerinde İlk Yardım Yönetmeliği gereğince; İlk Yardım Eğitimi ve OED (Otomatik Eksternal Defibrilatörü) eğitimine ek grup olarak personellerimize 7-8 Nisan 2022 tarihlerinde “Strateji İşbirliği ve Porje Danışmanlık Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü tarafından İlk Yardım Eğitimi ve OED (Otomatik Eksternal Defibrilatörü) eğitimi planlandı ve eğitim ücretinin Üniversitemiz İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı tarafından ödenebilmesi için yazı ile bildirildi. 20/04/2022 (Ek-6)
  • Üniversitemiz İş Sağlığı ve Güvenliği Koordinatörlüğü Yönergesinin 10. maddesinin 1. fıkrası gereğince; Kurul üyeleri sendika temsilcilerinin 3 (üç) yıllık görev süreleri sona ermesi nedeniyle Üniversitemizde en fazla üyeye sahip ilk iki sendika temsilcilerinin kurulda görev yapmak üzere isimlerinin ve görev yaptıkları birimlerine bildirilmesi için karar alındı ve ilgili sendikalara  bildirildi.20/04/2022 (Ek-7, Ek-7a, Ek-7b)
  • Üniversitemiz İş Sağlığı ve Güvenliği Koordinatörlüğü Yönergesi' nin 10. maddesi 1. fıkrası gereğince; Koordinasyon Kurulunun, 1 Haziran 2022 tarihinden sonra geçerli olmak üzere görevlendirilebilmesi için Rektörlük Olur’ u alındı. (Ek-8, Ek-8a)
  • Üniversitemiz birimlerinde, İlk Yardımcı Sertifikasına sahip personellerimize 17 Haziran 2022 tarihinde Strateji İşbirliği Proje Danışmanlık Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü tarafından İlk Yardım Güncelleme Eğitimi ve OED (Otomatik Eksternal Defibrilatörü) eğitimi planlandı ve eğitim ücretinin Üniversitemiz İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı tarafından karşılanması sağlandı. 31/05/2022 (Ek-9, Ek-9a, Ek-9b)
  • Üniversitemiz İş Sağlığı ve Güvenliği Koordinatörlüğü Yönergesi' nin, 8. maddesi gereğince;15/06/2022 tarihinden itibaren Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Durmuş ACAR’ ın İş Sağlığı ve Güvenliği Koordinatörü olarak yeniden görevlendirilmesi için Rektörlük Oluru alındı. (Ek-10)
  • Üniversitemiz birimlerinde, 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu kapsamında ve İş Yerlerinde Acil Durum Ekipleri Hakkındaki Yönetmeliğin 11. maddesi 1. fıkrası (a), (b) ve (c) bentleri gereğince; İlk Yardım Yönetmeliği gereği ilkyardımcı belgesine sahip personelimiz biriminde karşılaşılabilecek acil durumlarda ulaşılabilmesi ve tanınırlıklarının artırılabilmesi amacıyla, Söndürme Eğitimi, Kurtarma Eğitimi ve Koruma Eğitimi verilen personelimiz ile Acil durum ekiplerinde yer alan adı, soyadı, unvanı, ve iletişim bilgileri içeren yeni formattaki  tablonun, Birimlerimizde Dekan Yardımcıları/Müdür Yardımcıları/Birim Sekreterleri/Daire Başkanları odaları ile dairelerde İLAN PANOLARI ve YANGIN PANOLARI' nın görüş seviyesine uygun yükseklikte asılması ve bir nüshasının isg@mehmetakif.edu.tr adresine gönderilmesi için birimlere yazı ile bildirildi. 09/08/2022 (Ek-11)
  • Üniversitemiz bünyesinde bulunan , Eğitim Fakültesi A,B,D ve C SKS Menza, Fen Edebiyat Fakültesi, Fen Bilimleri Enstitüsü Mühendislik Mimarlık Fakültesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Yüksekokulu, Hayvancılık Teknoloji Ofisi- (HITEK), Standartizasyon Uygulama ve Araştırma Merkezi, Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi (TÖMER), Diş Hekimliği Fakültesi İktisadi ve İdari Bilimleri Fakültesi, Burdur Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Binası, Sosyal Bilimler Enstitüsü,İlahiyat Fak, Turizm İşlet ve Otel. YO, Yeşilova İsmail Akın MYO  İlahiyat Fakültesi,Sağlık Bilimleri Fakültesi,Sanat ve Tasarım Fakültesi, Eğitim Fakültesi Resim Bölümü, Spor Bilimleri Fakültesi, Spor Bilimleri ve Sporcu Yetiştirme Uygulama Araştırma Merkezi, Veteriner Fakültesi, Bilimsel ve Teknoloji Merkezi,Spor Bilimleri ve Sporcu Yetiştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi, Süt Ürünleri ve Teknoloji Uygulama ve Araştırma Merkezi, Tarım, Hayvancılık ve Gıda Araştırmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi, Bucak Sağlık Yüksekokulu, Bucak Zeliha Tolunay Uygulamalı Teknoloji İşletmeciliği Yüksekokulu, Gölhisar Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu, Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu, Türk Müziği Devlet Konservatuvarı, Ağlasun Meslek Yüksekokulu, Altınyayla Mehmet Tuğrul Meslek Yüksekokulu Bucak Emin Gülmez Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Bucak İşletme Fakültesi, Bucak Hikmet Tolunay Meslek Yüksekokulu, Çavdır Meslek Yüksekokulu, Gölhisar Meslek Yüksekokulu, Gölhisar Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, Tefenni Meslek Yüksekokulu, Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu ve Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Yeşilova İsmail Akın Meslek Yüksekokulu, Rektörlük, Burdur Gelişim Merkezi, Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğü, Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Kademe (Araç Bakım), Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Uygulama Araştırma Merkezi, Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Kariyer Geliştirme Uygulama ve Araştırma Merkezi, Mehmet Akif Ersoy Müzesi, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı,binalarının Risk Değerlendirme Raporu ve Acil Eylem Durum Planları için gerekli Teknik Şartname hazırlandı ve Yapı İşleri Teknik Daire Başkanlığı tarafından hizmet alımı yöntemiyle yapıldı.15/08/2022 (Ek-12
  • Üniversitemiz birimlerince, 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu' nun 10/1 maddesi gereğince; "İşveren, İş Sağlığı ve Güvenliği yönünde risk değerlendirmesi yapmak veya yaptırmakla yükümlü" olduğundan İş Sağlığı ve Güvenliği Risk Değerlendirme Yönetmeliği' nin 6. maddesine göre Risk Değerlendirme Ekipleri oluşturulması için yazı ile bildirimde bulunuldu ve tüm birimlerin oluşturduğu ekiplerin listesi Koordinatörlüğümüze bildirildi. 01/09/2022 (Ek-13)

Faaliyetler

  • 2022 Yılı
  • 2021 Yılı
  • 2020 YIlı
  • 2019 Yılı
  • 2018 Yılı
  • 2017 Yılı
  • 2016 Yılı